Hasegawa Lancia Stratos Hf Alitalia N 7 3rd Rally Safari 1977 S.munari - P.sodano 1:24 Biela Zelená Červená

Hasegawa Lancia Stratos Hf Alitalia N 7 3rd Rally Safari 1977 S.munari - P.sodano 1:24 Biela Zelená Červená

Značka: Hasegawa Kód produktu: WH-25036-HASCR36
Zodpovednosť za vady: 2 roky EAN: 4967834252363
41,00 € s DPH
-
+
u dodávateľa odošleme 10.01. 2025 * * Dátum naskladnenia je orientačný, môže sa zmeniť.

Uprostred úsporných opatrení spôsobených ropnou krízou Lancia debutovala v rallye s novým modelom Stratos berlinetta, ktorý mal definitívne nahradiť legendárnu Fulviu HF v majstrovstvách sveta. Tento plnokrvník oblečený Bertonem okamžite ukázal svoje kvality počas vývojových textov realizovaných v roku 1973 s cieľom debutovať v nasledujúcej sezóne. Meno Stratos bolo čoskoro spojené s menom "draka" Sandra Munariho. Jazdec z Cavarzere, jazdiaci na vozidle v charakteristickej livreji vo farbách Marlboro, vyhral s tímom Fiat súťaž v roku 1974. Pri svojom debute na talianskej rallye dosiahol Stratos s Munarim víťazstvo, ktoré zopakoval v Kanade na Rideau Lakes. Ďalšie víťazstvo získal na Tour de Corse, tentoraz s Jeanom-Claudom Andruetom. Vďaka tomu získal dom Chivasso titul v Mekke a podarilo sa mu to zopakovať aj v nasledujúcom roku a v roku 76. Po zmene farby na zelenobielu sponzora Alitalia zostal Stratos absolútnou kráľovnou. Munari dokázal v týchto dvoch rokoch priniesť domov ďalšie štyri úspechy. V roku 1974 vyhral preteky v Monte Carle. V tej istej sezóne však vyhrali preteky aj Švéd Björn Waldegård (dvakrát v cieli) a Bernard Darniche. V roku 1976 Munari opäť zvíťazil v Monte Carle a potom v Portugalsku a na Korzike, zatiaľ čo Waldegard bol prvý v Sanreme. Skutočne žiarivý úspech pre Stratos HF, ktorý sa stal skutočnou ikonou. Jedným slovom, koncentrát technológie a štýlu. Tento automobil skupiny 4 s pohonom zadných kolies mal oceľový monokok a čiastočne laminátovú karosériu. Motor uprostred zadnej časti bol šesťvalcový motor s objemom 2 418 cm3 , ktorý v prvej verzii dosahoval výkon 250 k pri 7 800 ot/min, ktorý bol potom vo verzii z roku 1976 rozšírený na 280 k pri 8 500 ot/min, pričom sa zdvojnásobil počet ventilov a ich počet sa zvýšil zo šiestich na 12. Vozidlo malo aj šesťstupňovú prevodovku. Používaná prevodovka bola päťstupňová manuálneho typu plus spiatočka. Zavesenie kolies bolo nezávislé s výkyvnými ramenami a protišmykovými tyčami. Kotúčové brzdy boli samočinné. To všetko pri hmotnosti 910 kg (mala klesnúť na 880 kg) a rázvore náprav 2 180 mm.



Parametre
Mierka: 1/24
Limitovaná edícia:
Časové zaradenie: 1977
Značka vozidla: Lancia

Potrebujete poradiť?

Štěpán Šídlo
Ozvite sa mi...
Štěpán Šídlo
produktový špecialista
(Po - Pia, 8:00 - 16:00)

Prečo nakupovať u RCprofi?

Sme profesionáli a navyše pre vás máme tieto skvelé výhody.
Doprava zadarmo
nad 150 €
90 dní na vrátenie alebo výmenu
Poradenstvo od profesionálov
RC
servis
52 483 položiek
položiek v ponuke
10
rokov skúseností

V prípade nižšej hodnoty objednávky môžete využiť dopravu už od 3,50 €.

Predlžujeme možnosť výmeny alebo vrátenia nepoškodeného tovaru na 90 dní.

Neviete si s niečím rady? Navštívte našu RC poradňu alebo nás kontaktujte. Radi vám poradíme.

Pokazil sa váš model? Nielen pre našich zákazníkov zaisťujeme pozáručný servis RC modelov.

Vyberte si z jednej z najširších ponúk RC modelov, príslušenstva a náhradných dielov v SR.

Dôverujte profesionálom. Už viac ako 10 rokov sa venujeme predaju, servisu a testovaniu RC modelov.

Garancia výmeny a vrátenia darčekov