ARF stavebnica 3D akrobatického špeciálu o rozpätí 3 353 mm, určená pre pohon benzínovým motorom s obsahom 180ccm alebo elektromotorom. Veľmi ľahká konštrukčná stavba, mnoho uhlíkových dielov.Zobraziť celý popis

Akrobatické modely Extreme Flight sú voľne založené na skutočných lietadlách, pričom konštruktér si dovolil radu úprav, aby vznikol model s unikátnym vzhľadom i letovými výkonmi. Označenie EXP nijako nesúvisí so skutočným lietadlom, ale je skratkou slov "Experimental Progressive" (Experimentálne, Progresívna). Toto označenie bolo zvolené vzhľadom na to, že modely Extreme Flight využívajú niekoľko pokročilých konštrukčných a aerodynamických konceptov. V ľahkej konštrukcii, ktorej základom sú balzové a preglejkové diely, sa štedro - a na tých správnych miestach - používajú materiály z uhlíkových a sklených kompozitov pre dosiahnutie vysokej pevnosti a tuhosti pri minimálnej hmotnosti. Výsledkom je robustný model schopný zvládať aerodynamické zaťaženie v širokom rozsahu, ktorý je ale dostatočne ľahký pre dosiahnutie vysokých výkonov.
Perfektne nastriekaný laminátový motorový kryt a aerodynamické kryty kolies aj možnosť vyberať z viacerých farebných schém potiahnutých nažehľovacou fóliou UltraCote (= Oracover) s vysokou viditeľnosťou vám poskytnú model, na ktorý budete na letisku právom pyšní. Kombinácia všetkých týchto moderných prvkov vytvára model, ktorý posúva hranice možností moderného akrobatického lietania. Modely Extreme Flight vynikajú vo všetkých režimoch modernej leteckej akrobacie vrátane pomalej 3D akrobacie v malej výške, rýchlej a agresívnej extrémnej akrobacie i klasickej presnej akrobacie.
Športová polomaketa akrobatického lietadla pre pohon benzínovým motorom 180 ccm pre skúsených pilotov pre lietanie klasické presné aj extrémne 3D akrobacie.
Trup modelu je klasickej konštrukcie z preglejkových a balzovým laserom vyrezávaných dielov s kompozitovými výstuhami s odnímateľným laminátovým motorovým krytom a odnímateľnou hornou časťou trupu s kabínou pre dokonalý prístup k pohonnému systému a RC vybaveniu. Motor sa upevňuje v zadnej montáži na preglejkové škatuľové lôžka; pre prípadnú montáž ladeného tlmiča výfuku je pripravený tunel na spodnej strane trupu.
Dvojdielne krídlo so súmerným profilom (polovice sa nasúvajú z boku na uhlíkovú rúrkovú spojku a zaisťujú skrutkami) je tiež klasickej konštrukcie s celobalzovým tuhým poťahom. Krídelká s veľkou plochou sú ovládané 2 pármi alebo trojicami serv.
Chvostové plochy sú ľahké celobalzovej konštrukcie, VOP je dvojdielna s polovicami stabilizátora nasouvanými na uhlíkovú trúbku. Polovice výškovky sú ovládané servami uloženými vo vodorovnom stabilizátore s krátkymi priamymi tiahlami. Smerovku môžete ovládať buď jedným alebo dvoma servami štandardnej veľkosti uloženými v chvoste (výhodnejšie pre dosiahnutie správnej polohy ťažiska pri použití sériových expanzných tlmičov), alebo lankovými náhonmi 1-2 servami uloženými v priestore kabíny (výhodnejšie pre dosiahnutie správnej polohy ťažiska pri použití ladených tlmičov). Celý model je potiahnutý nažehlovaciou fóliou UltraCote (to je obchodná značka používaná v USA pre dobre známe fólie Oracover)
Podvozok je ostruhového typu s uhlíkovými hlavnými nohami, kolesami s laminátovými krytmi a drátovou ostruhou s uhlíkovou konzolou spojenou so smerovkou.
Pre pohon budete potrebovať benzínový motor 180 ccm (napr. GP-176).
Pre ovládanie modelu vyhovie najmenej deväťkanálová počítačová RC súprava - možnosť presného nastavenia "párových" seriev a naprogramovanie dvojitých a exponenciálnych výchyliek v správnej veľkosti je pre letecké akrobacie - klasické presné aj extrémne 3D - zásadné.
Servo vyhovie rýchle a veľmi silné v štandardnej veľkosti - napr. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW alebo HSB-9381TH a jedno štandardné servo pre ovládanie plynu.
Stavebnica obsahuje: nažehľovacou fóliou potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekaný laminátový motorový kryt, kompletnú sadu príslušenstva, uhlíkový podvozok, ostrohu, kolesá a návod.
| Rozpätie [mm] | 3175 - 3353 |
| Dĺžka [mm] | 3116 |
| Plocha krídla [dm2] | 176.9 - 181.2 |
| Ovládané funkcie | S,V(2),K(2),M |
| Stavebná náročnosť | S2 |
| Náročnosť pilotáže | P4 |
Akrobatické modely Extreme Flight sú voľne založené na skutočných lietadlách, pričom konštruktér si dovolil radu úprav, aby vznikol model s unikátnym vzhľadom i letovými výkonmi. Označenie EXP nijako nesúvisí so skutočným lietadlom, ale je skratkou slov "Experimental Progressive" (Experimentálne, Progresívna). Toto označenie bolo zvolené vzhľadom na to, že modely Extreme Flight využívajú niekoľko pokročilých konštrukčných a aerodynamických konceptov. V ľahkej konštrukcii, ktorej základom sú balzové a preglejkové diely, sa štedro - a na tých správnych miestach - používajú materiály z uhlíkových a sklených kompozitov pre dosiahnutie vysokej pevnosti a tuhosti pri minimálnej hmotnosti. Výsledkom je robustný model schopný zvládať aerodynamické zaťaženie v širokom rozsahu, ktorý je ale dostatočne ľahký pre dosiahnutie vysokých výkonov.
Perfektne nastriekaný laminátový motorový kryt a aerodynamické kryty kolies aj možnosť vyberať z viacerých farebných schém potiahnutých nažehľovacou fóliou UltraCote (= Oracover) s vysokou viditeľnosťou vám poskytnú model, na ktorý budete na letisku právom pyšní. Kombinácia všetkých týchto moderných prvkov vytvára model, ktorý posúva hranice možností moderného akrobatického lietania. Modely Extreme Flight vynikajú vo všetkých režimoch modernej leteckej akrobacie vrátane pomalej 3D akrobacie v malej výške, rýchlej a agresívnej extrémnej akrobacie i klasickej presnej akrobacie.
Športová polomaketa akrobatického lietadla pre pohon benzínovým motorom 180 ccm pre skúsených pilotov pre lietanie klasické presné aj extrémne 3D akrobacie.
Trup modelu je klasickej konštrukcie z preglejkových a balzovým laserom vyrezávaných dielov s kompozitovými výstuhami s odnímateľným laminátovým motorovým krytom a odnímateľnou hornou časťou trupu s kabínou pre dokonalý prístup k pohonnému systému a RC vybaveniu. Motor sa upevňuje v zadnej montáži na preglejkové škatuľové lôžka; pre prípadnú montáž ladeného tlmiča výfuku je pripravený tunel na spodnej strane trupu.
Dvojdielne krídlo so súmerným profilom (polovice sa nasúvajú z boku na uhlíkovú rúrkovú spojku a zaisťujú skrutkami) je tiež klasickej konštrukcie s celobalzovým tuhým poťahom. Krídelká s veľkou plochou sú ovládané 2 pármi alebo trojicami serv.
Chvostové plochy sú ľahké celobalzovej konštrukcie, VOP je dvojdielna s polovicami stabilizátora nasouvanými na uhlíkovú trúbku. Polovice výškovky sú ovládané servami uloženými vo vodorovnom stabilizátore s krátkymi priamymi tiahlami. Smerovku môžete ovládať buď jedným alebo dvoma servami štandardnej veľkosti uloženými v chvoste (výhodnejšie pre dosiahnutie správnej polohy ťažiska pri použití sériových expanzných tlmičov), alebo lankovými náhonmi 1-2 servami uloženými v priestore kabíny (výhodnejšie pre dosiahnutie správnej polohy ťažiska pri použití ladených tlmičov). Celý model je potiahnutý nažehlovaciou fóliou UltraCote (to je obchodná značka používaná v USA pre dobre známe fólie Oracover)
Podvozok je ostruhového typu s uhlíkovými hlavnými nohami, kolesami s laminátovými krytmi a drátovou ostruhou s uhlíkovou konzolou spojenou so smerovkou.
Pre pohon budete potrebovať benzínový motor 180 ccm (napr. GP-176).
Pre ovládanie modelu vyhovie najmenej deväťkanálová počítačová RC súprava - možnosť presného nastavenia "párových" seriev a naprogramovanie dvojitých a exponenciálnych výchyliek v správnej veľkosti je pre letecké akrobacie - klasické presné aj extrémne 3D - zásadné.
Servo vyhovie rýchle a veľmi silné v štandardnej veľkosti - napr. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW alebo HSB-9381TH a jedno štandardné servo pre ovládanie plynu.
Stavebnica obsahuje: nažehľovacou fóliou potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekaný laminátový motorový kryt, kompletnú sadu príslušenstva, uhlíkový podvozok, ostrohu, kolesá a návod.
| Rozpätie [mm] | 3175 - 3353 |
| Dĺžka [mm] | 3116 |
| Plocha krídla [dm2] | 176.9 - 181.2 |
| Ovládané funkcie | S,V(2),K(2),M |
| Stavebná náročnosť | S2 |
| Náročnosť pilotáže | P4 |
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.