ARF set výkonného termického alebo svahového motorového vetroňa s motorom Permax BL-O 3516, 40A regulátorom, 6 servami. Model z vysoko odolného ELAPORu, ovládané krídelká, klapky, smerovka, výškovka.Zobraziť celý popis

Heron je mladším bratom obľúbeného vetroňa Solius - od neho sa na prvý pohľad líši novým krídlom o väčšom rozpätí s "mechanizáciou" klapkami a krídelkami. Na prvý pohľad zaujme štíhly trup s priehľadným krytom kabíny s naznačeným kokpitom, potešia chvostové plochy v T usporiadaní umožňujúcom ľahkú demontáž vodorovnej chvostovej plochy pre prepravu. Krídlo s rozpätím 2400 mm s elegantnými wingletmi zaručuje výborné vlastnosti v klzu a príjemné správanie pri nízkych rýchlostiach.
Trup modelu je zhotovený z takmer nezničiteľného penového ELAPORu. Tajomstvom, ktoré umožňuje mať penový trup tak štíhly, je šesťhranná laminátová rúrka vystužujúca trup od krídla po chvostové plochy. Rúrkou sú tiež vedené predlžovacie káble serv smerovky a výškovky. Predok trupu aj chvost ďalej spevňuje niekoľko laminátových tyčiek vlepovaných medzi polovice trupu a na kýlovku. V prove je namontovaný striedavý motor Permax BL-O 3516-0850 s 55 mm vrtuľovým kužeľom a listami 12x6". Kryt kabíny s priehľadnou "bublinou" je odnímateľný, upevňuje sa dvojicou obvyklých plastových zámkov Multiplex. V prove nájdete dostatok priestoru pre regulátor, pohonný akumulátor a prijímač. Serva smerovky a výškovky (Nano-S) sú uložené v kýlovke, kormidla ovládajú krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Krídlo modelu z penového ELAPORu je dvojdielne s nosníkmi zo štvorhrannej rúrky zo zliatiny hliníka, ktorých vyčnievajúce časti slúžia zároveň ako spojka krídla. Polovice krídla sú na mieste zaistené dômyselným čapom zapadajúcim do zámkov na koreňových rebrách - čap sa vyníma a zasúva z priestore kabíny. Serva krídeliek a klapiek (Tiny-S) sú uložené v šachtách s plastovými krytmi, krídelká aj klapky (po dĺžke vystužené tenkostennou hadicou z nehrdzavejúcej ocele) sú ovládané nezávisle vždy dvoma servami s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Chvostové plochy sú takisto z penového ELAPORu s výstuhami z laminátových tyčiek. Vodorovná chvostová plocha sa upevňuje na vrchol kýlovky pomocou dvoch polyamidových skrutiek.
Pristávacie zariadenie je jednostopové v "ASW" štýle, s hlavným kolesom s priemerom 45 mm a klznou pätkou na chvoste.
K pohonu modelu slúži striedavý motor Permax BL-O 3516-0850 sa 40 A regulátorom so spínaným stabilizátorom napájania BEC MULTIcont BL40 S-BEC pre spoľahlivé napájanie palubnej elektroniky so 6 servami.
Pre napájanie poslúži Li-poly trojčlánok s kapacitou 2200 mAh alebo väčšou so zaťažiteľnosťou aspoň 20C. Konkrétny typ voľte tak, aby vám bez ďalšieho dovažovania čo najlepšie vychádzala správna poloha ťažiska.
Pre ovládanie modelu v núdzi vystačíte aj s obyčajnou šesťkanálovou počítačovu RC súpravou, ale ideálne je samozrejme použitie aspoň sedemkanálovej počítačovej RC súpravy umožňujúcej nezávislé ovládanie krídeliek a klapiek dvoma servami a ich mixovanie v úlohe butterfly brzdy (obe krídelká sa vychyľujú súhlasne hore a obe klapky dole). A to dnes vie aj cenovo dostupný Flash 7 alebo Cockpit SX!
ARF set obsahuje: takmer hotový model s trupom, krídlom a chvostovými plochami z penového ELAPORu s osadeným motorom, regulátorom a 6 servami a návod.
| Rozpätie [mm] | 2400 |
| Dĺžka [mm] | 1100 |
| Hmotnosť [g] | 1500 |
| Plocha krídla [dm2] | 41.3 |
| Ovládané funkcie | S,V,K(2),M,F(2) |
| Stavebná náročnosť | S1 |
| Náročnosť pilotáže | P2 |
Pohon a RC vybavenie:
| Motor | *PERMAX BL-O 3516-0850 |
| Regulátor | *MULTIcont BL40 S-BEC |
| Vrtuľa | *sklopná s listami 12x6" |
| Akumulátor | RAY G3 11,1 V 2200 mAh |
| Serva | *2x Nano-S (S+V), *4x Tiny-S (K+F) |
| RC súprava | min. 7 kanálová počítačová |
| *) Súčasť ARF setu | |
Heron je mladším bratom obľúbeného vetroňa Solius - od neho sa na prvý pohľad líši novým krídlom o väčšom rozpätí s "mechanizáciou" klapkami a krídelkami. Na prvý pohľad zaujme štíhly trup s priehľadným krytom kabíny s naznačeným kokpitom, potešia chvostové plochy v T usporiadaní umožňujúcom ľahkú demontáž vodorovnej chvostovej plochy pre prepravu. Krídlo s rozpätím 2400 mm s elegantnými wingletmi zaručuje výborné vlastnosti v klzu a príjemné správanie pri nízkych rýchlostiach.
Trup modelu je zhotovený z takmer nezničiteľného penového ELAPORu. Tajomstvom, ktoré umožňuje mať penový trup tak štíhly, je šesťhranná laminátová rúrka vystužujúca trup od krídla po chvostové plochy. Rúrkou sú tiež vedené predlžovacie káble serv smerovky a výškovky. Predok trupu aj chvost ďalej spevňuje niekoľko laminátových tyčiek vlepovaných medzi polovice trupu a na kýlovku. V prove je namontovaný striedavý motor Permax BL-O 3516-0850 s 55 mm vrtuľovým kužeľom a listami 12x6". Kryt kabíny s priehľadnou "bublinou" je odnímateľný, upevňuje sa dvojicou obvyklých plastových zámkov Multiplex. V prove nájdete dostatok priestoru pre regulátor, pohonný akumulátor a prijímač. Serva smerovky a výškovky (Nano-S) sú uložené v kýlovke, kormidla ovládajú krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Krídlo modelu z penového ELAPORu je dvojdielne s nosníkmi zo štvorhrannej rúrky zo zliatiny hliníka, ktorých vyčnievajúce časti slúžia zároveň ako spojka krídla. Polovice krídla sú na mieste zaistené dômyselným čapom zapadajúcim do zámkov na koreňových rebrách - čap sa vyníma a zasúva z priestore kabíny. Serva krídeliek a klapiek (Tiny-S) sú uložené v šachtách s plastovými krytmi, krídelká aj klapky (po dĺžke vystužené tenkostennou hadicou z nehrdzavejúcej ocele) sú ovládané nezávisle vždy dvoma servami s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Chvostové plochy sú takisto z penového ELAPORu s výstuhami z laminátových tyčiek. Vodorovná chvostová plocha sa upevňuje na vrchol kýlovky pomocou dvoch polyamidových skrutiek.
Pristávacie zariadenie je jednostopové v "ASW" štýle, s hlavným kolesom s priemerom 45 mm a klznou pätkou na chvoste.
K pohonu modelu slúži striedavý motor Permax BL-O 3516-0850 sa 40 A regulátorom so spínaným stabilizátorom napájania BEC MULTIcont BL40 S-BEC pre spoľahlivé napájanie palubnej elektroniky so 6 servami.
Pre napájanie poslúži Li-poly trojčlánok s kapacitou 2200 mAh alebo väčšou so zaťažiteľnosťou aspoň 20C. Konkrétny typ voľte tak, aby vám bez ďalšieho dovažovania čo najlepšie vychádzala správna poloha ťažiska.
Pre ovládanie modelu v núdzi vystačíte aj s obyčajnou šesťkanálovou počítačovu RC súpravou, ale ideálne je samozrejme použitie aspoň sedemkanálovej počítačovej RC súpravy umožňujúcej nezávislé ovládanie krídeliek a klapiek dvoma servami a ich mixovanie v úlohe butterfly brzdy (obe krídelká sa vychyľujú súhlasne hore a obe klapky dole). A to dnes vie aj cenovo dostupný Flash 7 alebo Cockpit SX!
ARF set obsahuje: takmer hotový model s trupom, krídlom a chvostovými plochami z penového ELAPORu s osadeným motorom, regulátorom a 6 servami a návod.
| Rozpätie [mm] | 2400 |
| Dĺžka [mm] | 1100 |
| Hmotnosť [g] | 1500 |
| Plocha krídla [dm2] | 41.3 |
| Ovládané funkcie | S,V,K(2),M,F(2) |
| Stavebná náročnosť | S1 |
| Náročnosť pilotáže | P2 |
Pohon a RC vybavenie:
| Motor | *PERMAX BL-O 3516-0850 |
| Regulátor | *MULTIcont BL40 S-BEC |
| Vrtuľa | *sklopná s listami 12x6" |
| Akumulátor | RAY G3 11,1 V 2200 mAh |
| Serva | *2x Nano-S (S+V), *4x Tiny-S (K+F) |
| RC súprava | min. 7 kanálová počítačová |
| *) Súčasť ARF setu | |
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.