ARF stavebnica 3D akrobatického špeciálu s rozpätím 1 524 mm. Je určená na pohon elektromotorom. Veľmi ľahká konštrukčná stavba, množstvo uhlíkových dielov.Zobraziť celý popis

Akrobatické modely Extreme Flight sú voľne založené na skutočných lietadlách, pričom konštruktér si dovolil množstvo úprav, aby vznikol model s unikátnym vzhľadom aj letovými výkonmi. Označenie EXP nijako nesúvisí so skutočným lietadlom, ale je skratkou slov „Experimental Progressive“ (experimentálne, progresívne). Toto označenie bolo zvolené vzhľadom na to, že modely Extreme Flight využívajú niekoľko pokročilých konštrukčných a aerodynamických konceptov. V ľahkej konštrukcii, ktorej základom sú balzové a preglejkové diely, sa štedro a na tých správnych miestach používajú materiály z uhlíkových a sklených kompozitov na dosiahnutie vysokej pevnosti a tuhosti draku pri minimálnej hmotnosti. Výsledkom je robustný model schopný zvládať aerodynamické zaťaženie v širokom rozsahu, ktorý je ale dostatočne ľahký na dosiahnutie vysokých výkonov.
Perfektne nastriekaný laminátový motorový kryt a aerodynamické kryty kolies aj možnosť vyberať z viacerých farebných schém poťahu nažehľovacou fóliou ULTRACOTE (= Oracover) s vysokou viditeľnosťou vám poskytnú model, na ktorý budete na letisku právom pyšní. Kombinácia všetkých týchto moderných prvkov vytvára model, ktorý posúva hranice možností moderného akrobatického lietania. Modely Extreme Flight vynikajú vo všetkých režimoch modernej leteckej akrobacie vrátane pomalej 3D akrobacie v malej výške, rýchlej a agresívnej extrémnej akrobacie aj klasickej a presnej akrobacie.
Športová polomaketa ruského akrobatického lietadla na pohon striedavým elektromotorom XPWR 22cc pre skúsených pilotov na lietanie klasickej presnej aj extrémnej 3D akrobacie.
Trup modelu je klasická konštrukcia z preglejkových a balzových, laserom vyrezávaných dielov s kompozitovými výstuhami s odnímateľným laminátovým motorovým krytom a odnímateľnou hornou časťou trupu s kabínou (s hliníkovým rýchloupínacím systémom) na dokonalý prístup k pohonnému systému a RC vybaveniu. Motor sa upevňuje v zadnej montáži na preglejkové škatuľové lôžko.
Dvojdielne krídlo so súmerným profilom (polovice sa nasúvajú z boku na uhlíkovú rúrkovú spojku a zaisťujú hliníkovým rýchloupínacím systémom) má tiež klasickú konštrukciu s celobalzovým tuhým poťahom. Krídelká s veľkou plochou sú ovládané 2 nezávislými servami. Konce krídiel môžete opatriť dodávanými wingletmi.
Chvostové plochy majú celobalzovú geodetickú konštrukciu, VOP je jednodielna so stabilizátorom vlepeným do trupu. Výškovka aj smerovka sú ovládané servami uloženými v chvostovej časti trupu s krátkymi priamymi ťahadlami. Celý model je potiahnutý nažehľovacou fóliou ULTRACOTE (to je obchodná značka používaná v USA pre dobre známe fólie Oracover).
Podvozok je ostrohového typu s uhlíkovými hlavnými nohami, ľahkými kolesami s laminátovými krytmi a drôtovou ostrohou s uhlíkovou konzolou spriahnutou so smerovkou.
Na pohon budete potrebovať striedavý elektromotor XPWR 22cc alebo FOXY G2 C3530-570 s 80 – 90 A regulátorom otáčok napájaný z 5 – 6S LiPo akumulátora 3300 – 5000 mAh so zaťažiteľnosťou aspoň 40C.
Na ovládanie modelu budete potrebovať najmenej štvorkanálovú počítačovú RC súpravu. Možnosť naprogramovania dvojitých a exponenciálnych výchyliek v správnej veľkosti je pre lietanie akrobacie (klasickej presnej aj extrémnej 3D) zásadné.
Servá sú vhodné rýchle a silné v mini veľkosti – napr. Hitec HS-5245MG, HS-7245MH a pod.
Stavebnica obsahuje: Nažehľovacou fóliou potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekaný laminátový motorový kryt, kompletnú súpravu príslušenstva, uhlíkový podvozok, ostrohu a ľahké kolesá.
Rozmery a hmotnosť prepravného boxu:
130 x 50,5 x 26 cm, 10,2 kg
| Rozpätie [mm] | 1524 |
| Dĺžka [mm] | 1488 |
| Hmotnosť [g] | 2700 – 3000 |
| Plocha krídla [dm2] | 48,4 |
Akrobatické modely Extreme Flight sú voľne založené na skutočných lietadlách, pričom konštruktér si dovolil množstvo úprav, aby vznikol model s unikátnym vzhľadom aj letovými výkonmi. Označenie EXP nijako nesúvisí so skutočným lietadlom, ale je skratkou slov „Experimental Progressive“ (experimentálne, progresívne). Toto označenie bolo zvolené vzhľadom na to, že modely Extreme Flight využívajú niekoľko pokročilých konštrukčných a aerodynamických konceptov. V ľahkej konštrukcii, ktorej základom sú balzové a preglejkové diely, sa štedro a na tých správnych miestach používajú materiály z uhlíkových a sklených kompozitov na dosiahnutie vysokej pevnosti a tuhosti draku pri minimálnej hmotnosti. Výsledkom je robustný model schopný zvládať aerodynamické zaťaženie v širokom rozsahu, ktorý je ale dostatočne ľahký na dosiahnutie vysokých výkonov.
Perfektne nastriekaný laminátový motorový kryt a aerodynamické kryty kolies aj možnosť vyberať z viacerých farebných schém poťahu nažehľovacou fóliou ULTRACOTE (= Oracover) s vysokou viditeľnosťou vám poskytnú model, na ktorý budete na letisku právom pyšní. Kombinácia všetkých týchto moderných prvkov vytvára model, ktorý posúva hranice možností moderného akrobatického lietania. Modely Extreme Flight vynikajú vo všetkých režimoch modernej leteckej akrobacie vrátane pomalej 3D akrobacie v malej výške, rýchlej a agresívnej extrémnej akrobacie aj klasickej a presnej akrobacie.
Športová polomaketa ruského akrobatického lietadla na pohon striedavým elektromotorom XPWR 22cc pre skúsených pilotov na lietanie klasickej presnej aj extrémnej 3D akrobacie.
Trup modelu je klasická konštrukcia z preglejkových a balzových, laserom vyrezávaných dielov s kompozitovými výstuhami s odnímateľným laminátovým motorovým krytom a odnímateľnou hornou časťou trupu s kabínou (s hliníkovým rýchloupínacím systémom) na dokonalý prístup k pohonnému systému a RC vybaveniu. Motor sa upevňuje v zadnej montáži na preglejkové škatuľové lôžko.
Dvojdielne krídlo so súmerným profilom (polovice sa nasúvajú z boku na uhlíkovú rúrkovú spojku a zaisťujú hliníkovým rýchloupínacím systémom) má tiež klasickú konštrukciu s celobalzovým tuhým poťahom. Krídelká s veľkou plochou sú ovládané 2 nezávislými servami. Konce krídiel môžete opatriť dodávanými wingletmi.
Chvostové plochy majú celobalzovú geodetickú konštrukciu, VOP je jednodielna so stabilizátorom vlepeným do trupu. Výškovka aj smerovka sú ovládané servami uloženými v chvostovej časti trupu s krátkymi priamymi ťahadlami. Celý model je potiahnutý nažehľovacou fóliou ULTRACOTE (to je obchodná značka používaná v USA pre dobre známe fólie Oracover).
Podvozok je ostrohového typu s uhlíkovými hlavnými nohami, ľahkými kolesami s laminátovými krytmi a drôtovou ostrohou s uhlíkovou konzolou spriahnutou so smerovkou.
Na pohon budete potrebovať striedavý elektromotor XPWR 22cc alebo FOXY G2 C3530-570 s 80 – 90 A regulátorom otáčok napájaný z 5 – 6S LiPo akumulátora 3300 – 5000 mAh so zaťažiteľnosťou aspoň 40C.
Na ovládanie modelu budete potrebovať najmenej štvorkanálovú počítačovú RC súpravu. Možnosť naprogramovania dvojitých a exponenciálnych výchyliek v správnej veľkosti je pre lietanie akrobacie (klasickej presnej aj extrémnej 3D) zásadné.
Servá sú vhodné rýchle a silné v mini veľkosti – napr. Hitec HS-5245MG, HS-7245MH a pod.
Stavebnica obsahuje: Nažehľovacou fóliou potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekaný laminátový motorový kryt, kompletnú súpravu príslušenstva, uhlíkový podvozok, ostrohu a ľahké kolesá.
Rozmery a hmotnosť prepravného boxu:
130 x 50,5 x 26 cm, 10,2 kg
| Rozpätie [mm] | 1524 |
| Dĺžka [mm] | 1488 |
| Hmotnosť [g] | 2700 – 3000 |
| Plocha krídla [dm2] | 48,4 |
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.