Pánska polokošeľa s potlačou Antonio Live & Fly s lietadlom HERCULES C-130H pre pilotov a modelárov. Polokošeľa s krátkymi rukávmi. 100 % bavlna ring-spun, látka 200 g/m², pletené piqué. Tento produkt je darčekovo zabalený.Zobraziť celý popis

Pánska polokošeľa s potlačou Antonio Live & Fly s lietadlom HERCULES C-130H pre pilotov a modelárov. Polokošeľa s krátkymi rukávmi. 100 % bavlna ring-spun, látka 200 g/m², pletené piqué. Tento produkt je darčekovo zabalený.
Mám rád grécku mytológiu, možno preto, že grécki bohovia sídlili na vrchole Olympu, vlastne v oblakoch, teda tam, kde sa odohrával aj môj život. Mytológiou sa zjavne inšpirovali aj ďalší ľudia zamilovaní do lietania, pretože mimoriadne štvormotorové transportné lietadlo Hercules má meno podľa bájneho syna gréckych bohov, ktorý bola obdarený nadľudskou silou a odvahou. Stroj C-130 Hercules robí legendárnemu hrdinovi česť. Vďaka svojim unikátnym vlastnostiam je lietadlo považované za najdôležitejšie transportné lietadlo vôbec. Vykonal už toľko misií, že ich nemá zmysel počítať. Hercules križoval nebo nad rovníkovými trópmi, ale mieril aj k polárnym základniam na Južnom póle. Za svoj život som lietal na stíhačkách a prevádzkoval leteckú školu a leteckú prepravu osôb, ale do leteckého transportu nákladov som sa nikdy nepustil. Možno je to škoda, človek má skúsiť všetko, ale aj tak by som si mohol dovoliť len malé transportné lietadlá. Hercules, keď začínal lietať, mal nosnosť vyše jedenásť ton nákladu, dnešné stroje sa môžu vzniesť až s dvadsiatimi tonami. Stroj môže, samozrejme, prepravovať aj bežných cestujúcich či vojakov. Jeho konštrukcia a technické parametre mu umožňujú štartovať a pristávať na nerovných a neupravených plochách, ale dokáže aj iné kúsky.
Už v roku 1953 Hercules pokusne pristál na palube lietadlovej lode USS Forrestal. Najskôr išlo len o letmé pristátia s okamžitým odletom. Americké letectvo potrebovalo vyskúšať, či je možné využívať na doručovanie potrebných zásielok na tieto plavidlá takýto robustný stroj. Podarilo sa a lietadlo celkom dvadsaťjedenkrát pristálo s nákladom na palube lietadlovej lode a zase z nej odštartovalo. Ale práve pre svoju veľkosť muselo byť nahradené menším lietadlom C-2 Greyhound. Nevošlo sa totiž do lietadlového výťahu a na palube trochu prekážalo.
Ďalší odvážny kúsok lietadlo Hercules predviedlo počas vojny vo Vietname. Základňa Khe-Sanh blízko severovietnamských hraníc sa ocitla v dlhodobom obliehaní. Jediná cesta, kadiaľ sa k nej dalo preniknúť, viedla vzduchom. Vietkong však číhal a zasypal delostreleckou paľbou každé lietadlo, ktoré sa tu pokúsilo pristáť. Padáky s nákladom zase často končili v rukách nepriateľa. Riešením tejto situácie bol takzvaný LAPES – padákový výsadkový systém v malých výškach. Ide o zhod padáku s nákladom, keď lietadlo nepristáva, len pribrzdí. A Hercules si na to trúfol. Lepšie povedané, trúfli si posádky, pretože vedeli, že Hercules na to má. Lietadlo doletelo na miesto a vo výške jeden a pol až tri metre otvorilo svoju nákladovú rampu. Prúd vzduchu nafúkol padáky a tie v rýchlosti okolo 180 km/h vytiahli paletu s nákladom.
C-130 Hercules je skrátka hrdina. Naplno začal slúžiť v roku 1954 a odvtedy pracuje pre rôzne armády bez toho, aby výrazne zmenil svoju vonkajšiu podobu. Jednoducho sa podaril hneď na prvý pokus.
Pánska polokošeľa s potlačou Antonio Live & Fly s lietadlom HERCULES C-130H pre pilotov a modelárov. Polokošeľa s krátkymi rukávmi. 100 % bavlna ring-spun, látka 200 g/m², pletené piqué. Tento produkt je darčekovo zabalený.
Mám rád grécku mytológiu, možno preto, že grécki bohovia sídlili na vrchole Olympu, vlastne v oblakoch, teda tam, kde sa odohrával aj môj život. Mytológiou sa zjavne inšpirovali aj ďalší ľudia zamilovaní do lietania, pretože mimoriadne štvormotorové transportné lietadlo Hercules má meno podľa bájneho syna gréckych bohov, ktorý bola obdarený nadľudskou silou a odvahou. Stroj C-130 Hercules robí legendárnemu hrdinovi česť. Vďaka svojim unikátnym vlastnostiam je lietadlo považované za najdôležitejšie transportné lietadlo vôbec. Vykonal už toľko misií, že ich nemá zmysel počítať. Hercules križoval nebo nad rovníkovými trópmi, ale mieril aj k polárnym základniam na Južnom póle. Za svoj život som lietal na stíhačkách a prevádzkoval leteckú školu a leteckú prepravu osôb, ale do leteckého transportu nákladov som sa nikdy nepustil. Možno je to škoda, človek má skúsiť všetko, ale aj tak by som si mohol dovoliť len malé transportné lietadlá. Hercules, keď začínal lietať, mal nosnosť vyše jedenásť ton nákladu, dnešné stroje sa môžu vzniesť až s dvadsiatimi tonami. Stroj môže, samozrejme, prepravovať aj bežných cestujúcich či vojakov. Jeho konštrukcia a technické parametre mu umožňujú štartovať a pristávať na nerovných a neupravených plochách, ale dokáže aj iné kúsky.
Už v roku 1953 Hercules pokusne pristál na palube lietadlovej lode USS Forrestal. Najskôr išlo len o letmé pristátia s okamžitým odletom. Americké letectvo potrebovalo vyskúšať, či je možné využívať na doručovanie potrebných zásielok na tieto plavidlá takýto robustný stroj. Podarilo sa a lietadlo celkom dvadsaťjedenkrát pristálo s nákladom na palube lietadlovej lode a zase z nej odštartovalo. Ale práve pre svoju veľkosť muselo byť nahradené menším lietadlom C-2 Greyhound. Nevošlo sa totiž do lietadlového výťahu a na palube trochu prekážalo.
Ďalší odvážny kúsok lietadlo Hercules predviedlo počas vojny vo Vietname. Základňa Khe-Sanh blízko severovietnamských hraníc sa ocitla v dlhodobom obliehaní. Jediná cesta, kadiaľ sa k nej dalo preniknúť, viedla vzduchom. Vietkong však číhal a zasypal delostreleckou paľbou každé lietadlo, ktoré sa tu pokúsilo pristáť. Padáky s nákladom zase často končili v rukách nepriateľa. Riešením tejto situácie bol takzvaný LAPES – padákový výsadkový systém v malých výškach. Ide o zhod padáku s nákladom, keď lietadlo nepristáva, len pribrzdí. A Hercules si na to trúfol. Lepšie povedané, trúfli si posádky, pretože vedeli, že Hercules na to má. Lietadlo doletelo na miesto a vo výške jeden a pol až tri metre otvorilo svoju nákladovú rampu. Prúd vzduchu nafúkol padáky a tie v rýchlosti okolo 180 km/h vytiahli paletu s nákladom.
C-130 Hercules je skrátka hrdina. Naplno začal slúžiť v roku 1954 a odvtedy pracuje pre rôzne armády bez toho, aby výrazne zmenil svoju vonkajšiu podobu. Jednoducho sa podaril hneď na prvý pokus.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.