Značka: Gp-replicas | Kód produktu: WH-GP116D |
Zodpovednosť za vady: 2 roky |
Po tom, ako Jack Brabham opustil Dana Gurneyho a založil si vlastný tím, oznámil v predvečer šampionátu F1 v roku 1966, že Brabham Racing Organisation najme Denisa Hulma a bude používať austrálske motory Repco V8. Motory Repco boli založené na bloku Oldsmobile, ktorý pre tasmánsky šampionát vyvinuli Frank Hallam a Phil Irving. Objem bol zvýšený na 2994 cm3 a výkon, celkovo skromný, bol približne 300 k. Spoločnosť Coventry Climax poverila mladého Johna Judda ďalším vývojom motora Repco. Ron Tauranac upravil podvozok Brabham BT19, pôvodne určený pre šesťvalcový Climax s objemom 1500 cm3 , aby sa doň zmestil osemvalcový motor Repco Type 620. Spočiatku sa používala prevodovka Hewland HD5, ktorú neskôr nahradila prevodovka DG300. Jack Brabham s vozidlom BT19 absolvoval prvých 7 z 9 GP, vyhral vo Francúzsku, Anglicku, Holandsku a Nemecku a stal sa majstrom sveta. Brabham, ktorý v tom roku používal aj BT11 a BT20, vyhral šampionát konštruktérov. V Zandvoorte dosiahol Jack Brabham v roku 1966 svoje tretie víťazstvo na majstrovstvách sveta F.1. Austrálsky jazdec získal v tom roku 45 bodov, čím získal svoj tretí titul majstra sveta po tituloch získaných v rokoch 1959 a 1960 za volantom Cooper-Climax.
Parametre | |
---|---|
Mierka: | 1/18 |
Limitovaná edícia: | |
Časové zaradenie: | 1966 |
V prípade nižšej hodnoty objednávky môžete využiť dopravu už od 3,50 €.
Predlžujeme možnosť výmeny alebo vrátenia nepoškodeného tovaru na 90 dní.
Neviete si s niečím rady? Navštívte našu RC poradňu alebo nás kontaktujte. Radi vám poradíme.
Pokazil sa váš model? Nielen pre našich zákazníkov zaisťujeme pozáručný servis RC modelov.
Vyberte si z jednej z najširších ponúk RC modelov, príslušenstva a náhradných dielov v SR.
Dôverujte profesionálom. Už viac ako 10 rokov sa venujeme predaju, servisu a testovaniu RC modelov.