Letecký benzínový motor s obsahom 58 ccm s výkonom 6.0 koňa pri 8500 o/min., Voľnobežné otáčky 1300 o/min., Pomer kompresie 7.8:1, váha motora 1310 g, váha štandard výfuku 110 g, váha zapaľovania 135 g.Zobraziť celý popis

Nový rad benzínových motorov DLA vyniká výborným dielenským spracovaním, oproti starším motorom robustnejšou konštrukciou z kvalitných materiálov a predovšetkým použitím vysoko kvalitných komponentov, ako sú nemecké a japonské ložiská, membránové karburátory Walbro pod. Premyslenou konštrukciou bolo u motorov DLA dosiahnuté veľmi dobrého pomeru hmotnosť/výkon/cena.
DLA 58 je mierne podštvorcový motor s vŕtaním 46 mm a zdvihom 35 mm. Kľuková skriňa je vyrobená z akostnej hliníkovej zliatiny a jej povrch je leštený. Piest je vybavený jedným piestnym krúžkom, ojničný aj piestny čap prechádza ihlovými ložiskami. Motory sú osadené kvalitnými guľôčkovými ložiskami nemeckej firmy FAG a ihlovými ložiskami japonskej firmy IKO. Motor sa montuje za zadné čelo, na ktorom sú náliatky pre upevňovacie skrutky. Súčasťou balenia sú aj dištančné stĺpiky vrátane spojovacieho materiálu.
Karburátor je membránový, dvojihlový, opatrený sýtičom vyrábaný firmou Walbro.
Veľmi ľahký expanzný tlmič výfuku je hliníkový a jeho povrch je leštený.
Zapaľovanie je elektronické určené pre napájanie z akumulátorov s nominálnym napätím 6,6 – 7,4 V. Na napájanie je možné použiť ako 6-čl. aku NiMh (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) alebo LiFe. K zapaľovaniu je dodávaná ochranná špirálová bužírka a káble pre pripojenie aku a samozrejme aj zapaľovacia sviečka DLA CM6. Pre ľahké ladenie a dokonalý prehľad o chode motora odporúčame používať digitálny otáčkomer DLA (predáva sa samostatne), ktorý sa pripája priamo k zapaľovaniu.
Odporúčané palivo: zábeh 30:1 (30 dielov benzínu Natural 95 na 1 diel oleja), normálna prevádzka 40:1 až 50:1.
Odporúčaná sviečka: CM-6
Doporučené vrtule: zábeh: 22x8 ", Akro/Šport/Maketa: 22x10", 23x8" 23x10".
Súčasťou balenia je: motor, elektronické zapaľovanie + sviečka, tlmič + tesnenie výfuku, dištančné stĺpiky, spojovací materiál a návod.
| Zdvihový objem [ccm] | 58 |
| Počet valcov | 1 |
| Vŕtanie [mm] | 46 |
| Zdvih [mm] | 35 |
| Prevádzkové otáčky [ot./min] | 1300 - 7500 |
| Výkon motora (pri 7500 ot./min) [kW] | 4.1 |
| Výkon (pri 7500 ot./min) [HP] | 5.6 |
| Hmotnosť (motor) [g] | 1310 |
| Hmotnosť (tlmič) [g] | 110 |
| Hmotnosť (zapaľovania) [g] | 135 |
| Doporučená sviečka | CM-6 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 500 - 700 |
| Závit matice vrtule | 4x M5 |
Nový rad benzínových motorov DLA vyniká výborným dielenským spracovaním, oproti starším motorom robustnejšou konštrukciou z kvalitných materiálov a predovšetkým použitím vysoko kvalitných komponentov, ako sú nemecké a japonské ložiská, membránové karburátory Walbro pod. Premyslenou konštrukciou bolo u motorov DLA dosiahnuté veľmi dobrého pomeru hmotnosť/výkon/cena.
DLA 58 je mierne podštvorcový motor s vŕtaním 46 mm a zdvihom 35 mm. Kľuková skriňa je vyrobená z akostnej hliníkovej zliatiny a jej povrch je leštený. Piest je vybavený jedným piestnym krúžkom, ojničný aj piestny čap prechádza ihlovými ložiskami. Motory sú osadené kvalitnými guľôčkovými ložiskami nemeckej firmy FAG a ihlovými ložiskami japonskej firmy IKO. Motor sa montuje za zadné čelo, na ktorom sú náliatky pre upevňovacie skrutky. Súčasťou balenia sú aj dištančné stĺpiky vrátane spojovacieho materiálu.
Karburátor je membránový, dvojihlový, opatrený sýtičom vyrábaný firmou Walbro.
Veľmi ľahký expanzný tlmič výfuku je hliníkový a jeho povrch je leštený.
Zapaľovanie je elektronické určené pre napájanie z akumulátorov s nominálnym napätím 6,6 – 7,4 V. Na napájanie je možné použiť ako 6-čl. aku NiMh (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) alebo LiFe. K zapaľovaniu je dodávaná ochranná špirálová bužírka a káble pre pripojenie aku a samozrejme aj zapaľovacia sviečka DLA CM6. Pre ľahké ladenie a dokonalý prehľad o chode motora odporúčame používať digitálny otáčkomer DLA (predáva sa samostatne), ktorý sa pripája priamo k zapaľovaniu.
Odporúčané palivo: zábeh 30:1 (30 dielov benzínu Natural 95 na 1 diel oleja), normálna prevádzka 40:1 až 50:1.
Odporúčaná sviečka: CM-6
Doporučené vrtule: zábeh: 22x8 ", Akro/Šport/Maketa: 22x10", 23x8" 23x10".
Súčasťou balenia je: motor, elektronické zapaľovanie + sviečka, tlmič + tesnenie výfuku, dištančné stĺpiky, spojovací materiál a návod.
| Zdvihový objem [ccm] | 58 |
| Počet valcov | 1 |
| Vŕtanie [mm] | 46 |
| Zdvih [mm] | 35 |
| Prevádzkové otáčky [ot./min] | 1300 - 7500 |
| Výkon motora (pri 7500 ot./min) [kW] | 4.1 |
| Výkon (pri 7500 ot./min) [HP] | 5.6 |
| Hmotnosť (motor) [g] | 1310 |
| Hmotnosť (tlmič) [g] | 110 |
| Hmotnosť (zapaľovania) [g] | 135 |
| Doporučená sviečka | CM-6 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 500 - 700 |
| Závit matice vrtule | 4x M5 |
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.