Polomaketa ľahkého dopravného hornoplošníka pre dvojtakt 10-15 ccm, štvortakt 15-20 ccm alebo benzíňák 15 ccm. Konštrukčný trup a krídlo s profilom Clark Y, ovládané krídelká, smerovka, výškovka.Zobraziť celý popis

Rad lietadiel Stinson Reliant, troch až päťmiestnych ľahkých dopravných lietadiel patrí k najkrajším strojom z obdobia "Zlaté éry" amerického letectva konca 20. a väčšiny 30. rokov minulého storočia. Kým rané modely SR-1 až SR-6 mali jednoduché priame krídlo, neskoršie série SR-7 až SR-10 mali nádherné lomené "racčí" krídlo. Spolu s elegantne kapotovaným podvozkom a veľkým prstencovým krytom motora typu NACA s vystupujúcimi "hrčami" nad vahadlami ventilov vytvára nezameniteľnú siluetu jedného z najkrajších lietadiel, aké boli kedy postavené. Reliant sa v priebehu II. svetovej vojny stavali vo veľkých počtoch aj ako vojenské spojovacie UC-81 alebo cvičné AT-19 (resp Reliant Mk.I u RAF).
Polomaketa amerického športového a ľahkého dopravného hornoplošníka klasickej celobalzovej konštrukcie pre pohon dvojtaktným motorom 10-15 ccm, štvortaktom 15 ccm, benzínovým motorom 15 ccm alebo elektromotorom triedy AXI pre mierne pokročilých pilotov.
Trup je klasickej konštrukcie z balzy a ľahkej preglejky s odnímateľným laminátovým krytom motora typu NACA s charakteristickými "hrčami" krytov vahadiel ventilov. Spaľovací motor alebo elektromotor sa montuje na lôžko ukotvené na preglejkovú motorovú prepážku, ktorá je súčasťou pevného skriňového "jadra" trupu. V ňom je tiež vytvorený priestor pre palivovú nádrž. Kabína je maketovo vybavená, prístupná je otváracími dverami Serva smerovky, výškovky a plynu sa nachádzajú pod podlahou kabíny v priestore prístupnom vďaka odnímateľnému krytu na spodku trupu. Kormidla sú ovládané pomocou lanovodov s robustnými drôtovými tiahlami.
Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom má klasickú konštrukciu s tuhým poťahom torznou skrine. Polovice krídla sa nasúvajú z boku na rúrkovú duralovú spojku a zaisťujú skrutky. Vzpery krídla majú jadro z hliníkového plechu s dreveným tvarovým krytom; upevňujú sa skrutkami. Krídelká a klapky sú ovládané nezávisle dvoma pármi serv s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Chvostové plochy sú klasickej celobalzovej konštrukcie.
Podvozok s riaditeľnou drôtovou ostrohou spraženou so smerovkou má duralové hlavné nohy s laminátovými tvarovými krytmi kolies.
Model je potiahnutý nažehľovacou fóliou Oracover, s imatrikuláciou stroja lietajúceho v USA.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať aspoň sedemkanálovú počítačová súprava umožňujúcu nezávislé ovládanie krídeliek a klapiek. Serva vyhovejú kvalitné štandardné s ťahom 3-5 kg.cm, pre chvostové plochy použite radšej silnejšir 5-7 kg.cm serva.
Stavebnica obsahuje: postavený a potiahnutý trup, nastriekaný laminátový kryt motora, hotové vzpery krídiel, plastovú maketu hviezdicového motora, laminátové kryty kolies, postavené a potiahnuté krídla a chvostové plochy, duralový podvozok, súpravu príslušenstva, bicykle a obrázkový návod
| Rozpätie [mm] | 1720 |
| Dĺžka [mm] | 1338 |
| Hmotnosť [g] | 4400 - 4800 |
| Plocha krídla [dm2] | 42.2 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 250 - 400 |
| Ovládané funkcie | S,V,K(2),M,F(2) |
| Stavebná náročnosť | S2 |
| Náročnosť pilotáže | P2,P3 |
Doporučený pohon a RC vybavenie:
| 2T | 4T | Benzín | |
| Motor | ASP S61A | ASP FS-91AR | OS MAX GT-15/GGT-15 |
| Vrtuľa | MA 12x6" | APC 13x8" | XOAR 14x8" |
| Nádrž (ccm) | 300-400 | 300-400 | 200-300 benzín |
| Serva | 5x HS-422 (K, F, M), 2x HS-645MG (S, V) | ||
| Serva digi | 5x HS-5485HB (K, F, M), 2x D645MW (S, V) | ||
| RC súprava | min. 7-kanálová počítačová | ||
Rad lietadiel Stinson Reliant, troch až päťmiestnych ľahkých dopravných lietadiel patrí k najkrajším strojom z obdobia "Zlaté éry" amerického letectva konca 20. a väčšiny 30. rokov minulého storočia. Kým rané modely SR-1 až SR-6 mali jednoduché priame krídlo, neskoršie série SR-7 až SR-10 mali nádherné lomené "racčí" krídlo. Spolu s elegantne kapotovaným podvozkom a veľkým prstencovým krytom motora typu NACA s vystupujúcimi "hrčami" nad vahadlami ventilov vytvára nezameniteľnú siluetu jedného z najkrajších lietadiel, aké boli kedy postavené. Reliant sa v priebehu II. svetovej vojny stavali vo veľkých počtoch aj ako vojenské spojovacie UC-81 alebo cvičné AT-19 (resp Reliant Mk.I u RAF).
Polomaketa amerického športového a ľahkého dopravného hornoplošníka klasickej celobalzovej konštrukcie pre pohon dvojtaktným motorom 10-15 ccm, štvortaktom 15 ccm, benzínovým motorom 15 ccm alebo elektromotorom triedy AXI pre mierne pokročilých pilotov.
Trup je klasickej konštrukcie z balzy a ľahkej preglejky s odnímateľným laminátovým krytom motora typu NACA s charakteristickými "hrčami" krytov vahadiel ventilov. Spaľovací motor alebo elektromotor sa montuje na lôžko ukotvené na preglejkovú motorovú prepážku, ktorá je súčasťou pevného skriňového "jadra" trupu. V ňom je tiež vytvorený priestor pre palivovú nádrž. Kabína je maketovo vybavená, prístupná je otváracími dverami Serva smerovky, výškovky a plynu sa nachádzajú pod podlahou kabíny v priestore prístupnom vďaka odnímateľnému krytu na spodku trupu. Kormidla sú ovládané pomocou lanovodov s robustnými drôtovými tiahlami.
Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom má klasickú konštrukciu s tuhým poťahom torznou skrine. Polovice krídla sa nasúvajú z boku na rúrkovú duralovú spojku a zaisťujú skrutky. Vzpery krídla majú jadro z hliníkového plechu s dreveným tvarovým krytom; upevňujú sa skrutkami. Krídelká a klapky sú ovládané nezávisle dvoma pármi serv s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Chvostové plochy sú klasickej celobalzovej konštrukcie.
Podvozok s riaditeľnou drôtovou ostrohou spraženou so smerovkou má duralové hlavné nohy s laminátovými tvarovými krytmi kolies.
Model je potiahnutý nažehľovacou fóliou Oracover, s imatrikuláciou stroja lietajúceho v USA.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať aspoň sedemkanálovú počítačová súprava umožňujúcu nezávislé ovládanie krídeliek a klapiek. Serva vyhovejú kvalitné štandardné s ťahom 3-5 kg.cm, pre chvostové plochy použite radšej silnejšir 5-7 kg.cm serva.
Stavebnica obsahuje: postavený a potiahnutý trup, nastriekaný laminátový kryt motora, hotové vzpery krídiel, plastovú maketu hviezdicového motora, laminátové kryty kolies, postavené a potiahnuté krídla a chvostové plochy, duralový podvozok, súpravu príslušenstva, bicykle a obrázkový návod
| Rozpätie [mm] | 1720 |
| Dĺžka [mm] | 1338 |
| Hmotnosť [g] | 4400 - 4800 |
| Plocha krídla [dm2] | 42.2 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 250 - 400 |
| Ovládané funkcie | S,V,K(2),M,F(2) |
| Stavebná náročnosť | S2 |
| Náročnosť pilotáže | P2,P3 |
Doporučený pohon a RC vybavenie:
| 2T | 4T | Benzín | |
| Motor | ASP S61A | ASP FS-91AR | OS MAX GT-15/GGT-15 |
| Vrtuľa | MA 12x6" | APC 13x8" | XOAR 14x8" |
| Nádrž (ccm) | 300-400 | 300-400 | 200-300 benzín |
| Serva | 5x HS-422 (K, F, M), 2x HS-645MG (S, V) | ||
| Serva digi | 5x HS-5485HB (K, F, M), 2x D645MW (S, V) | ||
| RC súprava | min. 7-kanálová počítačová | ||
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.