Značka: PHOENIX MODEL | Kód produktu: PM-4ST16138 |
Zodpovednosť za vady: 2 roky | EAN: 8595241375779 |
Rad lietadiel Stinson Reliant, troch až päťmiestnych ľahkých dopravných lietadiel patrí k najkrajším strojom z obdobia "Zlaté éry" amerického letectva konca 20. a väčšiny 30. rokov minulého storočia. Kým rané modely SR-1 až SR-6 mali jednoduché priame krídlo, neskoršie série SR-7 až SR-10 mali nádherné lomené "racčí" krídlo. Spolu s elegantne kapotovaným podvozkom a veľkým prstencovým krytom motora typu NACA s vystupujúcimi "hrčami" nad vahadlami ventilov vytvára nezameniteľnú siluetu jedného z najkrajších lietadiel, aké boli kedy postavené. Reliant sa v priebehu II. svetovej vojny stavali vo veľkých počtoch aj ako vojenské spojovacie UC-81 alebo cvičné AT-19 (resp Reliant Mk.I u RAF).
Polomaketa amerického športového a ľahkého dopravného hornoplošníka klasickej celobalzovej konštrukcie pre pohon dvojtaktným motorom 10-15 ccm, štvortaktom 15 ccm, benzínovým motorom 15 ccm alebo elektromotorom triedy AXI pre mierne pokročilých pilotov.
Trup je klasickej konštrukcie z balzy a ľahkej preglejky s odnímateľným laminátovým krytom motora typu NACA s charakteristickými "hrčami" krytov vahadiel ventilov. Spaľovací motor alebo elektromotor sa montuje na lôžko ukotvené na preglejkovú motorovú prepážku, ktorá je súčasťou pevného skriňového "jadra" trupu. V ňom je tiež vytvorený priestor pre palivovú nádrž. Kabína je maketovo vybavená, prístupná je otváracími dverami Serva smerovky, výškovky a plynu sa nachádzajú pod podlahou kabíny v priestore prístupnom vďaka odnímateľnému krytu na spodku trupu. Kormidla sú ovládané pomocou lanovodov s robustnými drôtovými tiahlami.
Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom má klasickú konštrukciu s tuhým poťahom torznou skrine. Polovice krídla sa nasúvajú z boku na rúrkovú duralovú spojku a zaisťujú skrutky. Vzpery krídla majú jadro z hliníkového plechu s dreveným tvarovým krytom; upevňujú sa skrutkami. Krídelká a klapky sú ovládané nezávisle dvoma pármi serv s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Chvostové plochy sú klasickej celobalzovej konštrukcie.
Podvozok s riaditeľnou drôtovou ostrohou spraženou so smerovkou má duralové hlavné nohy s laminátovými tvarovými krytmi kolies.
Model je potiahnutý nažehľovacou fóliou Oracover, s imatrikuláciou stroja lietajúceho v USA.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať aspoň sedemkanálovú počítačová súprava umožňujúcu nezávislé ovládanie krídeliek a klapiek. Serva vyhovejú kvalitné štandardné s ťahom 3-5 kg.cm, pre chvostové plochy použite radšej silnejšir 5-7 kg.cm serva.
Stavebnica obsahuje: postavený a potiahnutý trup, nastriekaný laminátový kryt motora, hotové vzpery krídiel, plastovú maketu hviezdicového motora, laminátové kryty kolies, postavené a potiahnuté krídla a chvostové plochy, duralový podvozok, súpravu príslušenstva, bicykle a obrázkový návod
Rozpätie [mm] | 1720 |
Dĺžka [mm] | 1338 |
Hmotnosť [g] | 4400 - 4800 |
Plocha krídla [dm2] | 42.2 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 250 - 400 |
Ovládané funkcie | S,V,K(2),M,F(2) |
Stavebná náročnosť | S2 |
Náročnosť pilotáže | P2,P3 |
Doporučený pohon a RC vybavenie:
2T | 4T | Benzín | |
Motor | ASP S61A | ASP FS-91AR | OS MAX GT-15/GGT-15 |
Vrtuľa | MA 12x6" | APC 13x8" | XOAR 14x8" |
Nádrž (ccm) | 300-400 | 300-400 | 200-300 benzín |
Serva | 5x HS-422 (K, F, M), 2x HS-645MG (S, V) | ||
Serva digi | 5x HS-5485HB (K, F, M), 2x D645MW (S, V) | ||
RC súprava | min. 7-kanálová počítačová |
V prípade nižšej hodnoty objednávky môžete využiť dopravu už od 3,50 €.
Predlžujeme možnosť výmeny alebo vrátenia nepoškodeného tovaru na 90 dní.
Neviete si s niečím rady? Navštívte našu RC poradňu alebo nás kontaktujte. Radi vám poradíme.
Pokazil sa váš model? Nielen pre našich zákazníkov zaisťujeme pozáručný servis RC modelov.
Vyberte si z jednej z najširších ponúk RC modelov, príslušenstva a náhradných dielov v SR.
Dôverujte profesionálom. Už viac ako 10 rokov sa venujeme predaju, servisu a testovaniu RC modelov.