Champions by DESIGN. Terénna RC automobilová scéna sa v posledných rokoch zásadne zmenila. Stopy na kobercoch a umelých trávnikoch sa stali stále viac populárne a priľnavosť na tratiach dosahuje nové výšiny. Inžinieri v Team Associateds Area 51 odpovedali na RC10B74 Team Kit Buggy, a to úplne novou konštrukciou podvozka s dlhým zoznamom vysokokvalitných dielov.
Vývoj pokračuje. Podvozok B74.1 teraz ide o krok ďalej a poskytuje dve rôzne konfigurácie podvozka. B74.1 je prvou voľbou v prípade nekĺzavých kobercov a umelých trávnikov s priekopníckou 2-kotúčovou spojkou Octalock a optimalizovaným modulárnym usporiadaním. Na druhej strane B74.1D obsahuje stredový diferenciál so silikónovým olejom 200 000 cSt a špeciálne nastavenie podvozka na jazadenia po vonkajších tratiach.
Obe VERZIE majú novovyvinuté predné a zadné olejové tlmiče s kratšími piestnymi tyčami, ktoré spoločne posúvajú ťažisko vozidla dole a zaisťujú predvídateľnejšiu manipuláciu. Zahrnuté sú tiež nové držiaky ramien zadnej nápravy s nízkymi držiakmi LRC C a D, 66 mm hnacie hriadele a nápravy CVD a vzpery podvozka zo sklenených vlákien G10, ktoré uľahčujú manipuláciu s podvozkami, čo vodičovi umožňuje, aby sa vo všetkých podmienkach ešte viac priblížil jazde ako na koľajniciach a mohol sa pohybovať sa na hranici priľnavosti.
Nastavenie je medzi oboma podvozkami zameniteľné a oba modely dosahujú rýchlosť a majú schopnosti, ktoré môžete očakávať od skutočných šampiónov. Vyberte si konfiguráciu a môžete vyraziť na ďalšie preteky.
Nové
- Prepracované držiaky ramien LRC C a D na lepšiu trakciu a lepšie vyváženie v zákrutách.
- Puzdrá tlmičov 272 mm V2 na zadnej náprave s novými držiakmi/parohmi 4 mm tlmičov z uhlíkových vlákien. Toto bolo navrhnuté o 5,5 mm nižšie na zvýšenie stability a predvídateľnosti vozidla.
- Nové zadné ramená a držiaky kolies s optimalizovanou geometriou a trvanlivosťou, kombinované so 66 mm hnacími hriadeľmi a nápravami na väčšiu trakciu a predvídateľnejšiu manipuláciu.
- Zvýšená flexibilita podvozku vďaka 2,0 mm laminátovým mostíkom zo sklolaminátu G10 na lepšiu trakciu a optimalizovanú manipuláciu na nerovných častiach dráhy.
- Nový držiak batérií z uhlíkových 2,5 mm vlákien so zjednodušeným dizajnom a na rýchlejšie prispôsobenie rôznym výškam batérií.
- Nová dvojkotúčová spojka Octalock. Určené na prenos vysokých krútiacich momentov. S obložením spojky LCF.
- +3 mm hliníková doska riadenia na optimalizované riadenie nárazu s nízkou svetlou výškou.
- Prepracované dosky z volantu z uhlíkových 2,5 mm vlákien na zaistenie zvýšenej odolnosti.
- Puzdro tlmiča 23 mm na prednej náprave so 4 mm hrubými a 2 mm spodnými tlmiacimi mostíkmi z uhlíkových vlákien, ktoré majú tiež druhý rad montážnych otvorov horného tlmiča.
Obrázky na tejto stránke ukazujú prototypy, ktoré sú tiež vybavené súčasťami, ktoré nie sú súčasťou: Reedy motor, batéria, radič, servo, prijímač, kolesá, pneumatiky a pastorok motora. Vyžaduje sa montáž a maľovanie. Nové podrobnosti o vybavení
- Nová dvojkotúčová spojka Octalock. Určené na prenos vysokých krútiacich momentov. S obložením spojky LCF.
- Nová konštrukcia Octalock na bezpečné spojenie medzi obložením a hlavným zariadením.
- 2,0 mm predné a zadné ochranné rámy.
- 6,0 mm náboj zadného kolesa.
- Revidované modulárne nastavenie s červenými pružinami V2 pre predné a modrými pružinami V2 pre zadné nápravy.
- Kratšie 23 mm predné a 27,5 mm zadné tlmiče. Frézované piestové dosky a špeciálne tesnenie s X-krúžkami.
- Nové predné parohy tlmičov z uhlíkových vlákien s priemerom 4 mm. O 2 mm nižšie, ďalší upevňovací rad pre tlmiče.
- Nové zadné parohy tlmičov z uhlíkových vlákien s priemerom 4 mm, nižšie o 5,5 mm.
- +3 mm hliníková doska riadenia.
- 66 mm hnacie hriadele CVD a zadné nápravy.
- Nový držiak ventilátora na 30 mm ventilátory (ventilátor nie je súčasťou balenia).
Upravené podrobnosti o zariadení- Prepracované držiaky ramien LRC C a D na lepšiu trakciu a lepšie vyváženie v zákrutách.
- 2,0 mm podvozkové vzpery G10 na lepšiu trakciu a lepšiu ovládateľnosť na nerovných častiach trate.
- Nový držiak batérií z uhlíkových vlákien s priemerom 2,5 mm so zjednodušeným dizajnom a rýchlejšie prispôsobenie rôznym výškam batérií.
- Nové nízkoprofilové držiaky batérií, ktoré dopĺňajú existujúce.
- Nové 16 mm diferenciálne vývody na zaistnie zvýšenej odolnosti.
- Prepracované zadné krídlo s voliteľnou reznou hranou na zaistenie menšieho aerodynamického odporu.
- Prepracované zadné ramená. Symetrické s novými vnútornými bodmi na tlmenie nárazov.
- Prepracované plastové držiaky kolies na zaistenie zvýšenej odolnosti.
- Prepracované 2,5 mm dosky riadenia z uhlíkových vlákien.
- Prepracované páky riadenia s guľkovými ložiskami 5 x 12 mm a oceľovými tlakovými puzdrami na zaistenie lepšej odolnosti.
- Revidovaný hliníkový podvozok V2 2 mm 7075-T6 s tvrdým eloxovaným povrchom, viac miesta na hlavnú prevodovku a nové montážne otvory na dosku regulátora rýchlosti.
Osvedčené podrobnosti o zariadení- 7075-T6 hliníkové prepážky s výškovo nastaviteľným diferenciálom 0 – 3 mm.
- Jednoduchá výmena medzi diferenciálmi a klznou spojkou.
- Ľahko dostupné diferenciály.
- Držiaky ramena 7075-T6 s vložkami na jednoduché nastavenie zavesenia.
- Ľahko zameniteľné predné a zadné ochranné rámy.
- Upevnenie hliníkového motora 7075-T6 a montáž na stredový pohon.
- Držiak ramena riadenia s uhlom 7075-T6.
- Plávajúci držiak serva s montážnym stojanom 7075-T6 a 2,5 mm mostíkom z uhlíkových vlákien.
- Ľahká karoséria a zadné krídlo.
Vyžaduje sa na dokončenie- Elektromotor pre vozidlá v mierke 1 : 10
- Elektronický regulátor rýchlosti
- Batéria: 7,4 V LiHV/LiPo/LiFe
- Nabíjačka (na nabíjanie vyššie uvedených typov batérií)
- Dvojkanálové diaľkové ovládanie
- Nabíjačka RC a pohonných batérií
- 2-kanálový prijímač
- Servoriadenie
- Farba na polykarbonátovú karosériu
- Ráfiky v mierke 1 : 10
- Buggy pneumatiky v mierke 1 : 10
Špecifikácia vozidla
- Pohon: elektrický
- Podložie: terén
- Typ karosérie: buggy
- Mierka: 1 : 10
- Stupeň prefabrikácie: modulárny systém*
- Dĺžka: 395 mm
- Šírka: líši sa
- Rázvor kolies: 280,5 – 285,5 mm
- Hmotnosť: líši sa
- Pohonná jednotka: 4WD
Toto vozidlo je stavebnica a musí sa namontovať používateľom. Môže byť vyžadovaná elektronika a/alebo motor.